2 min læsetid

Ny identitet, ny digital strategi, samme solide fundament

Ny identitet, ny digital strategi, samme solide fundament

Hos Gromas har vi valgt at give vores visuelle identitet og digitale strategi en overhaling. Nyt logo, ny hjemmeside, ny digital strategi, men stadig de samme solide værdier, der har gjort os til en professionel og pålidelig leverandør og sparringspartner gennem mere end 40 år.

Når man ankommer til vores stolte maskinfabrik på Spobjergvej i Brabrand, kan man ikke undgå at bemærke fornyelsen. Facaden og pylonen vidner om nye tider, og det er præcis formålet. I produktionshallerne har vi for længst taget store skridt på vej mod en ny fremtid ved at udbygge og opgradere maskinelisterne, opkvalificere vores medarbejdere, og nu skal det digitale og den visuelle del følge trop. I virkeligheden handler det om, at få identiteten til at afspejle, hvem vi er: en virksomhed i udvikling.

 

For mig er det vigtigt, at vores omgivelser kan se, at vi er en virksomhed i fremdrift. Om det drejer sig om vores maskinpark eller vores fremtoning, så må man altid udvikle sig.” 

  Søren Agerbæk, ejer og CEO 

 

Den visuelle forandring

Hvem vi er, skal også afspejles i vores logo. De skarpe linjer symboliserer den præcision i vores arbejde, som vi efterstræber hver eneste dag, og leder samtidigt tankerne hen mod nogle af vores kernekompetencer såsom spåntagning, fræsning og laserskæring. Den runde form er mere end bare O’et i Gromas. Det er et billede på vores 360°-tilgang til samarbejdet med vores kunder, hvor vi er din sparringspartner gennem hele forløbet fra idéudvikling til endelig levering.

 

 

Vi er der for dig – uanset om du arbejder indenfor Food, Pharma, Offshore eller Defence – og vi er der fra start til slut.

Vores nye visuelle identitet begrænser sig ikke til facader og pyloner. Alt fra arbejdstøj til brevpapir og visitkort prydes af vores nye design og er således med til at understrege, at når vi gør noget, så gør vi det hele vejen igennem.

 

Det digitale nybrud

Hos os har fagligheden og den tætte dialog altid været i højsædet, og sådan vil det altid være. Vi bestræber os altid på at møde vores kunder og samarbejdspartnere der, hvor de er, og derfor var en ny digital strategi nødvendig. For når kunderne flytter, så flytter vi med!

Vi er nogle gange blevet dunket lidt i hovedet med, at vi ikke var synlige nok på sociale medier og digitalt generelt, så det laver vi om på nu.

Søren Agerbæk, ejer og CEO 

Søren Agerbæk og resten af os byder de nye muligheder velkomne. Vi ønsker ikke alene at være mere synlige i en ny digital virkelighed, vi ønsker også at dele ud af vores store viden og branchekendskab. Kort sagt: Vi vil gerne vise, hvem vi er, og hvad vi står for.

 

Et nyt gromas.dk

Vores nye hjemmeside blev lanceret 2024. Kernen i vores forretning har alle dage været, at det kræver mennesker at få maskiner til at fungere, og derfor vil vi både gerne dele ud af, hvem vi er som mennesker, og hvad vi laver. Du kan læse om vores kompetencer, om de markeder, vi servicerer, og under blogs og cases deler vi ud af vores specialiserede viden. Vi giver dig muligheden for at dykke ned i samarbejder, vores certificeringer, medarbejderportrætter og en masse andet.

 

Du er naturligvis også altid velkommen til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor vi løbende bringer opdateringer om stort og småt.

Med andre ord behøver du aldrig at være i tvivl om, hvem du samarbejder med, når du samarbejder med Gromas.

 

Vil du vide mere? 

Kontakt, Søren Agerbæk, på +45 40 31 79 01 eller udfyld kontaktformularen herunder.

Kontakt
Søren-1