Kvalitet
Hos Gromas prioriterer vi kvalitetssikring i alle aspekter af vores arbejde, og vi kender kravsspecifikationerne for de markeder, som vores kunder opererer i.
At levere højeste kvalitet er en målsætning vi arbejder på hver dag
Gromas har siden februar 2005 været kvalitetscertificeret efter DS/EN ISO 9001, og vi har sidenhen defineret en standard af højkvalitets leverancer, der imødekommer kundens forventninger til kvalitet, leveringstid og pris.
Dette bliver realiseret gennem vores kvalitetspolitik og -målsætning.
Kvalitetspolitik
I vores kvalitetspolitik tilstræber vi at opnå en stigende kundetilfredshed målt på de væsentligste parametre i samarbejdet med den enkelte kunde.
Vi bestræber os på at kende og leve op til de fastsatte mål og politikker, som kunden arbejder med. Dertil behandler vi afvigelser systematisk, effektivt og dokumenteret for at lære af eventuelle afvigelser og forebygge gentagelser.
Kvalitetsmålsætning
Hos Gromas definerer vi høj kvalitet som leverancer, der opfylder kundens forventninger. Vi opretholder en tæt og regelmæssig dialog med kunden for at forblive orienteret om kundens opfattelse af samarbejdet og det aktuelle projekt.
Gromas er kvalitetscertificeret efter DS/EN ISO 9001. Vi udvikler og opretholder løbende vores kvalitetsledelsessystem, som minimum i overensstemmelse med DS/EN ISO 9001 samt relevante myndigheds- og kundekrav.
Vil du vide mere?
Kontakt vores Kvalitetschef, Henrik Loft, på +45 51 58 36 88 eller udfyld kontaktformularen herunder.